Kvėpavimas yra raktas į geresnę būseną...

Kvėpavimas yra mūsų organizmo sistema, veikianti savaime, mums apie tai nesusimąstant. Tuo pačiu kvėpavimą galime valdyti: pailginti ar patrumpinti įkvėpimus, iškvėpimus, sustabdyti kvėpavimą. 

Kas nutiktų, jei dėmesį nukeltumėte į kvėpavimą? Jei pastebėtumėte, kaip jis vyksta? Kaip pasikeistų jūsų funkcionavimas, jei turėtumėte daugiau sąmoningumo kvėpavime? 

Kvėpavimo įvaldymas - raktas į mūsų fiziologiją, kuri yra veikiama tam tikrų kvėpavimo modelių. Todėl įsisąmoninus kvėpavimą galime nurimti, pakeisti savo būseną ir išmokti efektyviau tvarkytis su stresinėmis situacijomis. 

Screenshot%202020-09-26%20at%2020.19_edi

APIE KVĖPAVIMO PRAKTIKAS

 

Kvėpavimo terapijos tikslas - padėti žmonėms pasiekti didesnį savimonės jausmą ir gebėjimą savarankiškai augti ir pasiekti harmoningesnę būseną.

Kvėpavimo praktikos gali būti pritaikomos kasdienoje kaip minčių higienos forma, atsipalaidavimo ar sąmoningumo didinimo meditacijos. 

Taip pat, kvėpavimas taikomas kaip terapija, kurią dar galima suprasti kaip senovės jogų, meditacinių praktikų, dabartinės psichologijos ir neuromokslų sintezės rezultatą. 

 

Kiekvieno asmens terapija yra unikali ir tikslai skiriasi.

Praktikuojant tinkamai ir reguliariai atsiranda daugiau emocinio stabilumo ir gyvenimo pilnatvės jausmo. 

SĄMONINGAS KVĖPAVIMAS

 

Tai sujungto cirkuliacinio kvėpavimo praktika, aktyvi ir dėmesinga kvėpavimo meditacija, kurios metu vyksta vidinės transformacijos, paleidžiamos įtampos ir ribojantys įsitikinimai. Sąmoningo kvėpavimas turi daug panašumų į rebefingą (ang. rebirthing, reiškiantį "atgimimo kvėpavimas"), tačiau sąmoningo kvėpavimo praktika yra laisvesnė, turinti daugiau variacijų, o sujungtas kvėpavimas vyksta pasirenkant individualų kvėpavimo gylį, ritmą, būdą. 

KAS GALI UŽSIIMTI SĄMONINGO KVĖPAVIMO PRAKTIKOMIS?

 

Kvėpavimo terapiją praktikuoti gali  žmonės, prieš tai nesusidūrę su meditacijomis, šioms praktikoms nereikia  specialiai pasiruošti. PASITARTI vertėtų, jeigu turite rimtų sveikatos problemų, sergant širdies ir kraujagyslių ligomis, plaučių ligomis ar turint psichikos sutrikimų, taip pat nėštumo metu ar esant kitoms specifinėms situacijoms. 

KAS VYKSTA PRAKTIKUOJANT SĄMONINGĄ        KVĖPAVIMĄ?

  • Sumažėja streso, nerimo, sielvarto, depresyvių nuotaikų ir pykčio lygis.

  • Padidėja energingumo lygmuo bei pagerėja imuninės sistemos aktyvumas.

  • Padidėja savęs suvokimo, buvimo čia ir dabar įgūdžiai, patiriama daugiau laimės ir džiaugsmo emocijų.

  • Gerėja savęs priėmimas ir didėja savivertė.

  • Pagerėja miego kokybė.

  • Išlaisvinama nuo trauminių patirčių, emocijų, įvairių baimių, kurios yra užstrigę kūne.

  • Sumažėja lėtinis skausmas.

  • Geriau pasišalina toksinai iš kūno.

  • Pagerėja virškinimo sistemos veikla. Patiriamos sąmonės būsenos, kurių metu ateina nauji suvokimai apie save ir aplinką

TRUMPALAIKIAI PRAKTIKŲ TIKSLAI:

Atsipalaidavimas, kūno įtampų atpalaidavimas, streso ir įtampų paleidimas, vidinės emocinės erdvės pojūtis, emocinis lengvumas, poilsis, prisipildymas energija.

ILGALAIKIAI PRAKTIKŲ TIKSLAI:

išmokti naujų reakcijos modelių, pakeisti nenaudingus, nebeveikiančius kvėpavimo, kartu ir veikimo modelius ir  taip pagerinti sveikatą bei psichologinį atsparumą. 

Transformuoti bei išgydyti prenataliniame laikotarpyje, kudikystėje ar vaikystėje patirtas traumas, užpildyti vaikystės emocinių poreikių spragas. 

Geriausi rezultatai pasiekiami derinant asmenines kvėpavimo sesijas  bei kasdieninius kvėpavimo pratimus. 

Kitą vertus ir viena kvėpavimo sesija gali būti išlaisvinanti bei giliai transformuojanti.

© 2020 by Madhavi