Search

Kuo subalansuotas kvėpavimas skiriasi nuo hiperventiliacijos?

Updated: Sep 29


Hiperventiliacija yra būsena, kai kraujyje žymiai padidėja deguonies kiekis, bet sumažėja anglies dvideginio, tai vyksta kvėpuojant aktyviai, tam tikrais būdais. Užsitęsusio streso metu, nerimaujant žmonės atsiduria nuolatinėje hiperventiliacinėje būsenoje, kurios metu sumažėja deguonies pasisavinimas.

Jei žymiai padaugėja deguonies ir sumažėja anglies dvideginio, ląstelės taip pat patiria deguonies badą, kaip ir tuomet, kai kvėpavimas yra labai mažos amplitudės, vos kvėpuojama- apsirūpinimas deguonimi labai menkas.


Tiesa, yra tam tikrų kvėpavimo praktikų ir pratimų, kurie paremti hiperventiliacija ir kūno atsaku į tuo metu patiriamą stresą, kuomet pasikeičia smegenų zonų aktyvumas.

Po streso, patirto hiperventiliacijos metu, įvyksta gilus atsipalaidavimas ir kvėpavimas atlaisvėja, susibalansuoja. Šiuo atveju trumpalaikė hiperventiliacija gali tapti ir terapine priemone. Tačiau šiuos pratimus arba praktikas reikia rinktis atsakingai, mokytis su specialistu, atsižvelgiant į savo kvėpavimo modelius bei fizinę sveikatą. Kvėpavimas yra raktas į fiziologiją, todėl tai yra labai galingas įrankis, kuris gali veikti tiek teigiamai, tiek neigiamai.


Geresnis ląstelių prisisotinimas deguonimi, leidžia išsikirti didesniems energijos kiekiams, vyksta greitesnė medžiagų apykaita, regeneracijos procesai, stiprėja imunitetas. Tai nutinka tuomet, kai mūsų kvėpavimas vyksta lengvai, be didelių pauzių, įkvėpimas ir iškvėpimas yra subalansuoti bei kvėpavimo amplitudė yra pakankama.


Kvėpavimo praktikų potencialas didžiulis, tad linkiu pažinti savo kvėpavimą ir praktikuoti saugiai bei veiksmingai.


##madhavi #healing #intuition #breathwork #samoningumas #samoningaskvepavimas #saviugda #rebefingas #rebefingasvilniuje #kvepavimas

© 2020 by Madhavi